Gwarancja i serwis
Wszystkie oferowane w sklepie zegarki posiadają gwarancję sklepu ABENTO wynoszącą zwykle 2-3 lata licząc od daty zakupu. W przypadku większości zegarków Skagen gwarancja jest dożywotnia. Okres gwarancji jest zawsze wyszczególniony na karcie gwarancyjnej ABENTO.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obsługiwany jest przez ABENTO wyłącznie w Polsce na podstawie Karty Gwarancyjnej ABENTO i faktury zakupu w sklepie ABENTO – zgłoszenia gwarancyjne przyjmowane są pod adresem e-mail: Adres email jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Dla Państwa wygody, w przypadku zgłoszenia reklamacji zlecamy firmie kurierskiej odbiór paczki z zegarkiem od Państwa, a po dokonaniu naprawy zegarek odsyłany jest również przesyłką kurierską pod wskazany adres bezpłatnie, bez ponoszenia przez klienta żadnych kosztów wysyłkowych. Istnieje również możliwość nadania i odbioru przesyłki w Paczkomatach InPost lub odesłania Pocztą Polską.
Zgłoszenie reklamacji w ramach gwarancji należy przesłać do ABENTO za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko Nabywcy lub nr zamówienia oraz opisać problem. Sprawy reklamacyjne rozpatrywania są na podstawie opinii Serwisu ABENTO, weryfikującego usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia, natomiast najpóźniej w ciągu 28 dni, gdy serwis produktu musi odbyć się poza granicami Polski.
Warunki gwarancyjne dołączane do dokumentu sprzedaży (ostatnia aktualizacja 21.01.2019 r.) |
|
---|---|
|
Sonda
Co dla Ciebie ma decydujące znaczenie przy wyborze zegarka?
Ilość głosów: 137