Podstawowe Informacje - Jak kupować

Zamówienie złożone w sklepie internetowym

Poniżej przedstawione zostały główne elementy sposobu wyszukiwania produktów, składania zamówienia oraz składania ewentualnych reklamacji serwisowych.

  • Wyszukiwarka znajdująca się w górnej części strony pozwala na wyszukanie interesującego Cię produktu podając pełny kod modelu zegarka, jego częściowy kod lub fragment nazwy.

  • W tradycyjny sposób możesz zacząć poszukiwania od wybrania kategorii, która Cię interesuje. W tym celu wybierz odpowiedni dział po lewej stronie. Wynik wyboru pokaże się wówczas w środkowej części strony. Możesz zawęzić ilość wyświetlanych zegarków wybierając odpowiednie filtry właściwości produktów.

  • Jeśli zdecydowałeś/-aś się na zakup kliknij w przycisk Dodaj Do Koszyka na wybranej stronie opisu zegarka, aby dany produkt dodać do Twojej listy zakupów.

  • Aby zmienić ilość zamawianych zegarków wpisz na stronie Koszyk Zakupów odpowiednią ilość danego produktu w polu Ilość, a następnie naciśnij ikonkę Przelicz

  • Za każdym razem, kiedy dodasz produkt do Koszyka Zakupów możesz kontrolować jego zawartość korzystając z odnośnika Koszyk zakupów w górnej części strony.

  • W celu złożenia zamówienia należy przejść do Koszyka zakupów, a następnie nacisnąć przycisk Zamówienie, na kolejnej stronie proponujemy nacisnąć przycisk Dalej bez zmiany opcji, a następnie na wypełnić dane Nabywcy i Odbiorcy (jeżeli są inne niż dane Nabywcy), wybrać Sposób Dostawy oraz Sposób Płatności i na końcu należy nacisnąć przycisk Potwierdź Zamówienie.

  • Jeżeli nie możesz wykorzystać własnego adresu email ze względu na dostęp osoby obdarowywanej produktem, wówczas wystarczy podać adres email sklepu:
    Wszelkie powiadomienia o zmianach statusu zamówienia będą wysyłane na Twój numer telefonu komórkowego podany w formularzu zamówienia.

  • Po wysłaniu zamówienia otrzymasz na adres e-mail automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z informacją o płatności.
  • Po złożeniu zamówienia Nabywca otrzyma wiadomość e-mail z informacją o jego przyjęciu do realizacji - jeżeli taka wiadomość nie dotrze w dniach roboczych w godzinach 9-17 lub w sobotę do godziny 14, wówczas należy przyjąć, że błędnie podany został adres email Nabywcy. W takim przypadku należy skontaktować się z ABENTO za pośrednictwem Formularza kontaktowego lub telefonicznie.

  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. ABENTO zastrzega sobie prawo wprowadzenia tymczasowych ograniczeń w korzystaniu ze stron WWW sklepu.

  • Reklamacje w ramach Gwarancji Producenta przyjmowane są drogą mailową oraz telefoniczną i zostaną rozpatrzone jedynie w przypadku nadesłania zegarka w jego oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu. Brak opakowania oryginalnego może być powodem nie uznania wszelkich szkód mogących powstać wskutek niedostatecznego zabezpieczenia przesyłki.

  • Czas realizacji zamówienia podany w opisie szczegółowym zegarka odnosi się do okresu czasu, w którym nastąpi wysyłka paczki do Państwa. Czas ten nie obejmuje zatem czasu transportu przez firmę kurierską lub pocztową.
  • Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT oraz karta gwarancyjna ABENTO.

Zamówienie przesłane na adres e-mail sklepu ABENTO

Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn związanych z przeglądarką internetową lub połączeniem internetowych nie jest możliwe złożenie zamówienia poprzez formularz zamówienia sklepu, prosimy o przesłanie poniższych danych na adres e-mail:

  • model zegarka
  • sposób wysyłki
  • sposób płatności (domyślnie za pobraniem)
  • dane adresowe nabywcy
  • dane adresowe odbiorcy (jeżeli są inne niż nabywcy)
Obsługa sklepu wprowadzi zamówienie e-mailowe do systemu sprzedaży sklepu ABENTO. Wszelkie potwierdzenia i zmiany statusu zamówienia będą przesyłane wiadomościami e-mail na adres nadawcy wiadomości e-mail.
 
Zamówienie złożone SMS-em

Jeżeli pragniesz sprawić komuś prezent - niespodziankę, ale nie chcesz wykorzystywać konta email, do którego osoba obdarowana ma dostęp - rozwiązaniem jest złożenie zamówienia wysyłając SMS na nr 505 928 900 zawierający następujące dane:

  • model zegarka
  • sposób wysyłki
  • sposób płatności (domyślnie za pobraniem)
  • dane adresowe nabywcy
  • dane adresowe odbiorcy (jeżeli są inne niż nabywcy)
Obsługa sklepu ABENTO telefonicznie potwierdzi przesłane dane oraz przedstawi aktualny spodziewany czas realizacji zamówienia. Wszelkie potwierdzenia i zmiany statusu zamówienia będą przesyłane wiadomościami SMS na nr telefonu nadawcy wiadomości SMS.
 
Zamówienie złożone poprzez portal aukcyjny Allegro

Jeżeli chciał(a)byś skorzystać z opcji zakupu poprzez serwis Allegro wówczas prosimy o przesłanie nam stosownej informacji korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie KONTAKT. Wystawimy wówczas aukcję przedmiotu w z opcją Kup Teraz. Pragniemy jednak zaznaczyć, że cena zegarka zostanie powiększona o 6% prowizję od sprzedaży pobieraną przez portal Allegro.
 
Zamówienie z odroczonym terminem dostawy
 
Istnieje możliwość opóźnienia wysyłki zegarka jeżeli chcesz z różnych przyczyn otrzymać go w innym terminie niż wskazany czas realizacji zamówienia. Jeżeli okres do wysyłki jest dłuższy niż 3 tygodnie wymagamy wówczas dokonania przedpłaty w wysokości:
  • okres od 3 tygodni do 6 tygodni: minimum 30 % ceny zegarka
  • okres od 6 do 9 tygodni: minimum 60 % ceny zegarka
  • okres powyżej 9 tygodni: 100 % ceny zegarka

Przy składaniu zamówienia należy wybrać opcję płatności przelewem bankowym oraz w polu uwag do zamówienia prosimy określić dokładną datę wysyłki.


Zapraszamy do zakupów!

Polecane produkty

SEIKO Solar SSC009P2 SEIKO Solar SSC009P2 1 504 zł

SEIKO Solar SNE323P1 SEIKO Solar SNE323P1 882 zł

PULSAR Tech Gear PQ2011 PULSAR Tech Gear PQ2011 813 zł

SEIKO Solar SSC295P1 SEIKO Solar SSC295P1 1 967 zł